Menu

A+ A A-

Το GDPR δημιουργεί νέα δεδομένα στον προεκλογικό αγώνα των δημάρχων

Μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, η εφαρμογή του νέου νόμου για την προστασία των προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων προκαλεί πονοκέφαλο στους υποψήφιους δημάρχους.

Συνομιλώντας με  εκπροσώπους εταιρειών μας κάποιοι μας εξήγησαν πως σέβονται απόλυτα την νέα διαδικασία και έχουν δημιουργήσει μια πλατφόρμα μαζικών μηνυμάτων για διαφημιστικούς λόγους. Στόχος ο αποστολέας  να έχει ένα πακέτο που εξασφαλίζει ταχύτητα και απόλυτη εχεμύθεια των πληροφοριών.

Το κόστος ξεκινά από έξι λεπτά του ευρώ ανά μήνυμα και με ένα ρυθμό παράδοσης της τάξης των 15.000 μηνυμάτων ανά λεπτό. Πολύ σημαντικός όμως είναι ο αριθμός των χειριστές που διαθέτει κάθε εταιρεία οι οποίοι για να είναι αποτελεσματικοί πρέπει να μετράνε σε μερικές χιλιάδες.

Οι εξειδικευμένες εταιρείες επικεντρώνονται κυρίως σε SMS και όχι σε εικονομηνύματα (MMS) ,ούτε τις εφαρμογές messenger και viber. Γι αυτά υπάρχουν άλλες εταιρείες. Στην αγορά διαφοροποιείται η sms2greece που έχει φέρει στην Ελλάδα μια νέα εφαρμογή Weblink, οπου με ένα επιπρόσθετο κόστος των 3 λεπτών δίνεται η δυνατότητα για ένα διαδραστικό εργαλείο σε κινητά με μεγάλη χωρητικότητα πληροφοριών. Η συνολική δαπάνη φτάνει τα  2.000 ευρώ που προκαταβάλουν οι υποψήφιοι με δυνατότητα γενναίας έκπτωσης για συμφωνίες μεγάλης χρονικής διάρκειας.

Να σημειώσουμε ότι πολλές εταιρείες για να είναι απολύτως νόμιμες, ζητούν την συναίνεση του παραλήπτη πριν την αποστολή του μηνύματος διότι όπως αναφέρουν κανείς δεν διακινδυνεύει να παραβλέψει την διαδικασία καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος υψηλών προστίμων όμως είναι πολύ αμφίβολο αν κάτι τέτοιο έχει αποτέλεσμα καθώς η εμπειρία έχει δείξει ότι ελάχιστοι απαντάνε.

Share